Zasady współpracy

Nie prowadzimy sprzedaży dla KONSUMENTÓW!

Konsumentem zgodnie z definicją podawaną przez UOKiK jest osoba fizyczna dokonująca z przedsiębiorcą czynności prawnej (np. zawarcia umowy) niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

W celu nawiązania współpracy handlowej prosimy o zarejestrowanie się na stronie: renabielizna.pl

Po zweryfikowaniu danych użytych do rejestracji, otrzymają Państwo drogą elektroniczną potwierdzenie dostępu do hurtowni online umożliwiającej składanie zamówień. 

Sposób logowania:

Login: adres e-mail podany przy rejestracji
Hasło: wybrane przez Państwa przy rejestracji 

Rejestracja na naszej hurtowni online jest jednoznaczna z wyrażeniem zgody na przestrzeganie poniższych zasad:

  1. Wszystkie udostępniane przez nas zdjęcia są chronione prawem autorskim. Zdjęcia mogą być wykorzystywane wyłącznie we własnym sklepie na potrzeby prezentacji produktu. Nie wyrażamy zgody na wykorzystywanie zdjęć w serwisach aukcyjnych (np. allegro.pl, ebay.pl). Zabrania się udostępniania zdjęć innym podmiotom bez pisemnej zgody naszej firmy.
  2. Zamówienia mogą być składane przez 24 h/ 7 dni w tygodniu. Realizacja zamówień odbywa się od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 do 15:00
  3. Towar dostępny w magazynie wysyłamy w ciągu 24 h (jednego dnia roboczego) od zaksięgowania wpłaty na naszym koncie lub złożenia zamówienia z opcją płatności przy odbiorze. Koszty wysyłki towaru pokrywa kupujący.
  4. Darmowa wysyłka towaru przy zamówieniu za kwotę 800zł brutto – wysyłki krajowe.
  5. Minimalna kwota zakupów to 500zł brutto, Można zamawiać pojedyncze produkty dostępne w naszej ofercie. 
  6. Hurtownia online nie prowadzi zwrotu i wymiany towarów.

Formy płatności:

Akceptujemy następujące formy płatności:

  1. Płatność gotówką przy odbiorze osobistym w siedzibie firmy.
  2. Płatność przy odbiorze paczki od kuriera (wysyłka za pobraniem).
  3. Przedpłata na konto bankowe
    • Numery kont bankowych:

KONTO BANKOWE PLN
BGŻ BNP Paribas S.A.
Swift: PPABPLPKXXX
Numer konta: 64 2030 0045 1110 0000 0020 6630

MAGAZYN-R
P.P.H.U. "RENA" Renata Wolska
95-030 Rzgów, Gospodarz 56 B
NIP 729-000-25-47
REG. 470017947
tel./fax 42 214-26-03, kom. 506-047-205

KONTO BANKOWE EURO
BGŻ BNP Paribas S.A.
Swift: PPABPLPKXXX
Numer konta: 51 2030 0045 3110 0000 0028 1270

KONTO BANKOWE PLN
BGŻ BNP Paribas S.A.
Swift: PPABPLPKXXX
Numer konta: 24 2030 0045 1110 0000 0271 5770

MAGAZYN-E
P.P.H.U. "RENA"  Ewa Kejna
95-030 Rzgów, Gospodarz 56 B
NIP 728-279-38-76
REG. 101624120
tel./fax 42 214-26-03, kom. 506-047-205

KONTO BANKOWE PLN
BGŻ BNP Paribas S.A.
Swift: PPABPLPKXXX
Numer konta: 52 1600 1462 1027 4380 2000 0002

Czas realizacji

  1. Forma płatności - za pobraniem:
    Zamówienia złożone do godziny 10:00 z formą płatności za pobraniem przekazywane są do realizacji jeszcze tego samego dnia. Zamówienia złożone po godzinie 12:00 realizujemy w dniu następnym.
  2. Forma płatności - przedpłata na konto:
    Zamówienie z formą płatności przedpłata na konto przekazywane jest do realizacji w momencie odnotowania wpłaty na naszym koncie.
  3. Odbiór osobisty:
    Zamówienia złożone do godziny 8:00 przygotowane są do odbioru od godziny 11:00 tego samego dnia. Zamówienia złożone po godzinie 8:00 czekają na odbiór następnego dnia od godziny 11:00.

W przypadku braku dostępności zamawianego towaru lub jakiejkolwiek innej trudności w realizacji zamówienia niezwłocznie skontaktujemy się z Państwem drogą e-mail lub telefonicznie.
Klient płaci za zamówiony towar po otrzymaniu od pracownika hurtowni potwierdzenia wartości złożonego zamówienia.

Koszty i formy dostawy

Zamówienia złożone w naszej hurtowni wysyłane są za pośrednictwem firmy kurierskiej:

  1. Poczta Polska (POCZTEX) – wysyłki krajowe.
    • Przedpłata na konto - 23,00 zł brutto.
    • Za pobraniem - 25,00 zł brutto.
    • Maksymalna waga paczki - 30Kg.
    • Czas dostarczenia przesyłki wynosi od 24h do 48h (w dni robocze).
  2. InPost – wysyłki krajowe.
    • Przedpłata na konto - 14,00 zł brutto.
    • Za pobraniem -17,00 zł brutto.
    • Czas dostarczenia przesyłki wynosi od 24h do 48h (w dni robocze).
  3. Wysyłki zagraniczne
    • Wysyłane są na koszt klienta.
    • Koszt wysyłki jest różny w zależności od kraju wysyłki. Wybierany jest najniższy koszt dostawy.

W przypadku, gdy zamawiane produkty nie zmieszczą się w jednej przesyłce, jesteśmy zmuszeni do zapakowania ich w dwie oddzielne paczki i naliczenia drugiego kosztu wysyłki. Podane koszty będą ujęte na fakturze zakupu, a jeśli paczka jest za pobraniem to zwiększona zostanie kwota pobrania. O takiej sytuacji zostaną Państwo bezzwłocznie powiadomieni drogą mailową lub telefonicznie. Możemy Państwa zapewnić, że zawsze staramy się, aby duże zamówienia były wysyłane jedną przesyłką. Dokładamy również wszelkich starań, aby wysyłane paczki były starannie zabezpieczone.

Firma RENA nie ponosi odpowiedzialności za nieterminowe dostarczenie przesyłki przez wybraną firmę kurierską.

Uszkodzenie przesyłki podczas transportu:

  • Podczas odbioru przesyłki prosimy o sprawdzenie czy opakowanie zewnętrzne nie uległo uszkodzeniu w trakcie transportu.
  • W przypadku, gdy przesyłka nosi znamiona uszkodzenia należy jej nie przyjmować i w obecności kuriera sporządzić protokół zniszczenia. Następnie prosimy poinformować nas o zaistniałej sytuacji drogą elektroniczną: info@renabielizna.pl
  • Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych Państwa roszczeń z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki podczas transportu.

Reklamacje

  1. Reklamacje towarów
    • Wszelkie reklamacje objęte gwarancją i rękojmią producenta rozpatrywane będą zgodnie z Ustawą z dn. 23.04.1964r "Kodeks Cywilny" tekst jednolity z 26.09.2016 (Dz. Ust. 2016 poz. 380).
    • Towar reklamowany musi być przygotowany do reklamacji (czysty). W przeciwnym wypadku będzie odesłany bez rozpatrzenia reklamacyjnego.
    • Reklamacje rozpatrywane są do 14 dni.
  2. Niezgodności towarowe
    • Wszelkie niezgodności towarowe należy zgłosić w przeciągu 24 godzin od daty otrzymania towaru.